Polpak

środa, 21 marca 2012

Wzmacniacz Hegel H100 - zapowiedź testu

Otrzymałem właśnie wzmacniacz zintegrowany Hegel H100. To już 4. urządzenie tej norweskiej firmy, które mam przyjemność opisywać i testować, a 3. wzmacniacz - po H70 i H200. Będę go podłączał do 4. różnych par kolumn:

1. Vienna Acoustics Mozart Grand
2. Xindak MS-1201
3. Pylon Pearl Monitor (na standach VAP)
4. Usher S-520 (również na standach VAP).

Jako wzmacniacze odniesienia używać będę:

1. Accuphase E-213
2. Yaqin MC-100B (z wymienionymi lampami)
3. Xindak MT-3

Tym razem, jak widać na zdjęciach poniżej, mam Hegla w kolorze srebrnym, który chyba bardziej mi się podoba niż czarny.

Zapraszam P.T. Czytelników za kilka dni do lektury recenzji!





2 komentarze:

  1. Skąd to parcie na EL34? Może nastęonym razek 6550 albo el84 albo jakiś SET ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No przecież oprócz lampy EL34, używam także KT88 :)
    Mam nadzieję niebawem opisać jakiś ciekawy SET.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz będzie oczekiwać na moderację