Polpak

środa, 13 marca 2013

NuForce DAC-100 - testy trwają

Podczas testu NuForce Air DAC (test TU), które to urządzenie prawdziwie mnie zafascynowało, zwróciłem się do firmy Audiomagic.pl o wypożyczenie oprócz dostarczonej w komplecie przystawki (nadajnika) USB do komputera, także i przystawki SKAA iTX do standardu Apple (TU). O iTX SKAA więcej napiszę za kilka dni. Natomiast przy okazji korespondencji z Audoiomagic.pl, padło pytanie, czy nie zechciałbym posłuchać dokładniej przetwornika cyfrowo-analogowego NuForce DAC-100. Oczywiście, że skwapliwie skorzystałem z okazji - i tak, razem z przystawką iTX do NuForce Air DAC, otrzymałem także do testów NuForce DAC-100.

NuForce DAC-100 już podłączyłem kablami cyfrowymi do odtwarzacza Musical Fidelity A1 CD-PRO i analogowym Audiomica Laboratory do wzmacniacza Hegel H100. Dziś rozpoczynam odsłuchy. Przy okazji warto też wspomnieć, że NuForce DAC-100 to także pełnowymiarowy (i pełnoprawny) wzmacniacz słuchawkowy.

Zapraszam do lektury opisu NuForce DAC-100 za klilka-kilkanaście dni.






Przystawka iTX SKAA do NuForce Air DAC wsunięta do gniazda iPada 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację